Teks Sawer Pengantin !! Gokill..!! Lucu..!!

366861806_95473afb3f.jpg

Selamat pagi menjelang siang kawan. Hari ini mendung banget, padahal tadi pagi cerah banget. Yaah, cuaca akhir akhir ini emank susah sekali di tebak. Heheheh..

Oia, di postingan kali ini gue mau share yg lucu lucu an nih. Boleh kan? Boleh doonk.. Heheheh..

Kalian tau sawer pengantin kan? Kalo kalian yg orang sunda pasti udah nggak asing lagi dengan istilah itu. Sawer pengantin adalah nasehat berupa tembang dan nyanyi kepada kedua mempelai. Sebelum melakukan sawer pengantin, biasanya sudah dijelaskan terlebih dahulu oleh penuntun acara adat. Pada saat sawer pengantin, orang tua memiliki kesempatan terakhir untuk memberi nasehat sebelum menyerahkan mempelai pengantin perempuan pada suaminya. Biasanya dibawakan dengan pantun nikah sunda.

Naah, kali ini gue punya teks sawer yg lain dari yg lain. Gokil banget deh. Tapi ini pake bahasa sunda. Buat yg gak ngerti bahasa sunda, sorry banget ya, bukannya gak mau nge translate, tapi kalo di translate, teks nya jadi aneh. Hehehe, yuk cekidot..

Kapara tamu sadayana
Warga wargi nu araya
Abah nyelang nyawer heula
Antosan da moal lila

Ujang nyai sami gandang
Sami calik dina ranjang
Ujang masih keneh bujang
Nikah kanu geulis lenjang

Ujang teh perlu bisa
Siga cara abah ka ema
Ayeunamah geus waktuna
Mindeng ge moal doraka

Lamun meneran parawan
Rada hese mamatahan
Ku Sabab can pangalaman
Ujang kudu lalaunan

Tapi mun ujang ka randa
Tangtu moal lila-lila
Molompong moal sulaya
Lantaran urut baheula

Bisi bojo udah-aduh
Mangkade ulah geruh
Hudang bae subuh-subuh
Da moal karasa tunduh

Mun si nyai geus ngalempreh
Ujang omat ulah leweh
Sanajan nepi ka soeh
Can aya nu tuluy paeh

Lamun bojo keur bungkiang
Omat ujang ulah hariwang
Keureuyeuh wae titukang
Dedetkeun wae sing tenang

Nyai teh kedah ngartikeun
Mun caroge geus hayangeun
Ku nyai geuwat berekeun
Bari rada diburukeun

Lamun nyai keur di gawe
Mangkade sing hade gawe
Itung-itung mayar gawe
Ngarah ngeunah kana hate

Mimiti mah rada nyeri
Nepi kana sirah nyai
Tapi mun enggeus sakali
Tangtu matak menta deui

Poman nyai ulah talangke
Kudu emut ka caroge
Kujalan masihan gawe
Najan caroge tas balik gawe

Sakitu bae ti abah
Mangkade ulah gareuwah
Tangetkeun ulah gagabah
Ngarah caroge teu seuhah

Hahahahahahah..
Gimana kawan? Lumayan lah buat iseng isengan..

Posting by setiaonebudhi

8 responses to “Teks Sawer Pengantin !! Gokill..!! Lucu..!!

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s